2016. augusztus 24., szerda

                                      Gulyásleves 



Számtalanszor elkészítettem ezt a hagyományos gulyáslevest, mindig sikert aratott.
Az egyik legemlékezetesebb az amikor itt Írországban készítettem el egy 3o fős ír társaságnak természetesen magyar kenyérrel.
Másik amikor egy ír iskolában Magyarországot muttatuk be és oda készült többek között gulyásleves is.


Én mindig Marhahúsból készítem el.

A szokásos módon pörköltnek odateszem a marhahúst (hagymát dinsztelek,bele pirospaprika, kicsi vízzel felöntve , fűszerekkel ízesítem, majd beleteszem a húst )
A pörköltet félig megfőzöm , ekkor felöntöm vízzel bőven, hogy leves állagú legyen.
Bezöldségezem (zeller, karikára vágott sárgarépa, zöldség,) teszek bele babérlevelet, őrölt köményt, borsot , egy kis erős paprikát ,paprika krémet , és még egy kis törött paprikát ha szükséges, valamint besózom.
Mielőtt a hús puha nem lesz , kockára vágott krumplival is gazdagítom a levest.
Csipetkét készítek, amit a levesből kivett lében megfőzök.
Ha megfőtt  a leves , és a csipetke is, együttesen tálalom. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése